ΑΡΦΑΡΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΑΡΦΑΡΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2014

ΣΙΚΕΛΛΙΑ και Ελληνόφωνα χωριά Ν.ΙΤΑΛΙΑΣ 11/10 - 18/10/2014 Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014 Μέρος Γ΄

ΣΙΚΕΛΛΙΑ και Ελληνόφωνα χωριά Ν.ΙΤΑΛΙΑΣ  11/10  -  18/10/2014
Παρασκευή  24 Οκτωβρίου  2014  ,  Μέρος Γ΄

ΟΡΤΥΓΙΑ Συρακούσες (ναός Αγίας Λουκίας )
Στο ξενοδοχείο στην ΚΑΤΑΝΙΑ
Αρχαιολογικός ΑΚΡΑΓΑΝΑΤΑ Σικελίας

~ΣΙΚΕΛΛΙΑ και Ελληνόφωνα χωριά Ν.ΙΤΑΛΙΑΣ  11/10  -  18/10/2014   Σάββατο 18 Οκτωβρίου  2014   :  http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.gr/2014/10/1110-18102014-18-2014.html .- Α΄ Μέρος  Πρώτο !
 Στο  Ελληνόφωνο χωριό ΚΑΛΗΜΕΡΑ Απουλίας  (πλατεία-πάρκο)

~ ΣΙΚΕΛΛΙΑ και Ελληνόφωνα χωριά Ν.ΙΤΑΛΙΑΣ  11/10  -  18/10/2014    Τρίτη  21  Οκτωβρίου  2014  ,   :  http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.gr/2014/10/1110-18102014-21-2014.html ,.- Μέρος 2ο Δεύτερο !
 Ορτίγια(νησάκι)  Συρακούσες στον Καθεδρικό της Αγίας Λουκίας

*** ΒΙΝΤΕΟ  από

~*** ΑΠΟ  ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΙΚΕΛΛΙΑ και Ελληνόφωνα χωριά Ν.ΙΤΑΛΙΑ  11/10  -  18/10/2014 :

1~**   ΣΤΕΡΝΑΤΙΑ στο   Σύλλογος γραφεία - μουσείο 17/10/2014 {Ελληνόφωνο  χωριό Ν. Ιταλίας} : http://youtu.be/WERaTXuK9k8 ,                                                
 ~**  Αλμπερομπέλλο  αφήγηση  17/10/2014 : http://youtu.be/OneyIS3TSyM ,
~** ΣΤΕΡΝΑΤΙΑ  17/10/2014 Ν . Ιταλίας : http://youtu.be/uOGO1NRDvkg ,
~**  Αλμπερομπέλλο  Ν  Ιταλίας  17/10/2014 : http://youtu.be/-cmifOhZR-k ,
5~** Στερνατία Ν  Ιταλίας  γραφεία  συλλόγου  17/10/2014 : http://youtu.be/_DdrQl5Xr9U ,
~** Επιστροφή  εκδρομέων από ΣΙΚΕΛΛΙΑ  18/10/2014 πούλμαν : http://youtu.be/ldiIzUEIMAo ,
~**  Στερνατία  απαγγελία  από ελληνόφωνα Ιταλό συλλόγου  2014 : http://youtu.be/ugI11vDcdoQ ,
~ ** Στερνατία  Ν .Ιταλία  φεύγοντας  2014 : http://youtu.be/N5j9KLUjMJ4  
~**Αλμπερομπέλλο Ν   Ιταλίας  17/10/2014 : http://youtu.be/TrkRnTJMrhA ,
10~** ΚΑΛΗΜΕΡΑ  Ελληνόφωνο χωριό Ν  Ιταλίας  Απουλίας 17/10/2014 : http://youtu.be/kBtV3W_l2mo ,
11~** ΣΤΕΡΝΑΤΙΑ  Ν  ΙΤΑΛΙΑΣ ελληνικός  εθνικός  ύμνος  17/10/2014 : http://youtu.be/Tv8mY3B8KFI ,
12 ~**Στερναντία  ελληνόφωνο  χωριό Απουλίας  Ν   Ιταλίας 17/10/2014 : http://youtu.be/NHju343tb9U ,
  ~** ΑΙΤΝΑ  15/10/2014  Σικελία : http://youtu.be/R6QcUAPTJJM ,
 ~***  ΑΙΤΝΑ  ΣΙΚΕΛΙΑΣ 15-10-2014 : http://youtu.be/K0WlZbXZnWM ,
 ~*** Ηφαίστειο Αίτνα   Σικελίας 15-10-2014 : http://youtu.be/nAZ9nDVVaUI ,
~***  Στον  κρατήρα  του  Ηφαιστείου Αίτνα  Σικελίας  15-10-2014: http://youtu.be/W3rQrkZfd9w ,
1~** ΜΕΣΣΗΝΑ προς  Κατάνια  και Αίτνα 13/10/2014 : http://youtu.be/et5jBT3Dw1I ,
2~**ΚΕΦΑΛΟΥ ή Τσεφαλού  Σικελίας  μπαίνοντας  16 10 2014 : http://youtu.be/-ItjMSqq2U4 ,
20 ~**ΠΑΛΕΡΜΟ περιήγηση  διαδρομή 14,15/10/2014 : http://youtu.be/TSxVrXfxZ34 ,
 Διαδρομή στην Κεφαλού Παλέρμο Σικελίας
~**Ακράγαντας Λιμάνι Εμπεδοκλή Σελινούντα Σεγιέστα  διαδρομή 13-10-2014 : http://youtu.be/ER6e9Q4F6wY ,
~** ΜΟΝΡΕΑΛΕ  Παλέρμο  Σικελίας  14/10/2014 : http://youtu.be/sKo5VcWVWTA ,
~**ΠΑΛΕΡΜΟ Σικελίας περιήγηση  διαδρομές 14/10/2014 : http://youtu.be/w5K3zn2Zb1E ,
~** Μεσσήνα Κατάνια  Ακράγαντας διαδρομή  αφήγηση 13/10/2014 : http://youtu.be/7YIM32YUS1M ,
~** Ρέντζιο Ν. Ιταλίας  ερχόμενοι από Σκύλα 12/10/2014 : http://youtu.be/7YIM32YUS1M ,
 ~** ΑΙΤΝΑ Ιούλιος  2014  : http://youtu.be/FGVmys-7p5E,.-
~**Ακράγαντας Σικελίας  διαδρομή  αφήγησης  13/10/2014 : http://youtu.be/2jh7E58y0yY
~** ΜΠΑΡΙ  Ιταλίας  αφήγηση  διαδρομή  12/10/2014: http://youtu.be/Bhl5z4mdaZ0 
~**ΠΑΛΕΡΜΟ αφήγηση  περιήγηση 14/10/2014 : http://youtu.be/RpYyxtcXsOQ 
30~**ΑΚΡΑΓΑΝΤΑΣ  Σικελίας Αρχαιολογικός  και  νέα πόλη  13/10/2014 : http://youtu.be/WvUJFIzRWCE
~** Μπάρι Ρέτζιο  διαδρομή  αφήγηση  12/10/2014 : http://youtu.be/_bR3zlG--AA
~**Αίτνα  2014   ,   12 Αυγούστου : http://youtu.be/Zj8nmcWP7mw
~** 2014  εκκριξη  ηφαιστείου Σικελίας Αίτνας  3100 μέτρα : http://youtu.be/Z_mZv080Tv8
~** Αίτνα  06 Αυγούστου  2014 : http://youtu.be/2sH06_FGlHY
~** 2014  εκκριξη ηφαιστείου Αίτνας Σικελίας : http://youtu.be/f-GV8mlECyU
~**ΑΙΤΝΑ  εκκριξη 1992 , 2002 : http://youtu.be/0hFTfC5H14Y
~** Πορθμείο Ρέτζιο Μεσσήνα Σικελία  διαδρομή 13/10/2014 Βίλα Σαν Τζοβάνι : http://youtu.be/jsJAX7WjeDo ,
~**   ΠΑΛΕΡΜΟ Σικελίας  διαδρομή αφήγηση 14/10/2014 : http://youtu.be/dq6cM2cSFIE ,
~** Απουλία Καλαβρία Ν Ιταλίας διαδρομή 12/10/2014 : http://youtu.be/CqJSQs3JxBI ,
40~** Ελληνόφωνα χωριά Απουλίας Ν  Ιταλίας  17/10/2014 Καλημέρα  Στερνατία  : http://youtu.be/v_KnNGXTBvY ,
 κάστρο στη Ταορμίνα Σικελίας
~**ΣΙΚΕΛΙΑ  διαδρομή  προς Ακράγαντα από Κατάνια 13/10/2014 : http://youtu.be/RwLh_6zLqcU , .-
~** Μεσσίνα Σικελίας διαδρομή αφήγηση ενημέρωση 16/10/2014 : http://youtu.be/HAMHgW6j-6w ,
~**ΚΑΤΑΝΙΑ  Σικελίας 16/10/2014 : http://youtu.be/4dkETGHy6Us ,
~**Μεταπόντιο   ΤΑΡΑΝΤΑΣ   Λέτσε   17/10/2014 : http://youtu.be/OV_ihTGgYcs ,
~** Ταορμίνα Σικελία 15-10-2014 : http://youtu.be/bZtQLgnHkrw ,
~**ΑΙΤΝΑ σε  2000 μέτρα  15-10-2014 : http://youtu.be/nQih8-OLYuY ,
~**Αίτνα  Σικελίας  διαδρομή  κατάβασης  15/10/2014 : http://youtu.be/AWnlwkguJnU ,
~**Συρακούσες 15/10/2014 : http://youtu.be/PjcIZ4aBUp0 ,
~**  Νότια  Ιταλία  διαδρομές  2014 : http://youtu.be/WufhMG9AqvU ,
50~** ΚΑΤΑΝΙΑ  καθεδρικό Ναός 2014 : http://youtu.be/lOFe-jJlmf8 ,
~**Ελληνόφωνα χωριά Απουλίας  Ν  Ιταλίας 17/10/2014 : http://youtu.be/fNpxqaougYc ,
~** ΑΙΤΝΑ ανεβαίνοντας στους κρατήρες  15/10/2014 : http://youtu.be/PfJnXB7oQtE ,
~** ΑΙΤΝΑ Σικελίας  ανεβαίνοντας από Κατάνια 15/10/2014 : http://youtu.be/QlACkwxTa1Q ,
~** ΚΑΛΗΜΕΡΑ   Απουλίας 17/10/2014 : http://youtu.be/5RgbuKWwrr4 ,
55~** Ταορμίνα  Σικελίας  15/10/2014 : http://youtu.be/sWokMX473ZA ,
~**Κεφαλού Παλέρμο Σικελίας 14/10/2014 : http://youtu.be/ADh2QNv041A ,
~**Ρέτζιο  μπαίνοντας 12/10/2014 : http://youtu.be/3pKHejBeuPg ,
~**Καθεδρικός ναός στο Παλέρμο  13/10/2014 : http://youtu.be/bPVDsKeT86Y ,
~**ΡΕΝΤΖΙΟ Ν  ΙΤΑΛΙΑΣ  13/10/2014 : http://youtu.be/4r4P_SUyeeg ,
60~** ΠΑΛΕΡΜΟ ΣΙΚΕΛΙΑΣ 13/10/2014 : http://youtu.be/XN0J0wJVcwo ,
 Στο Ρήγιο  ή Ρέτζιο Καλαβρίας
~**Καλαβρία  Ν. Ιταλίας  διαδρομή 12/10/2014 : http://youtu.be/k2n6yq_l9lQ ,
~**ΣΙΚΕΛΙΑ  13/10/2014 Αλκάνταρας ποταμός : http://youtu.be/5K-xYtm_rck ,
~**ΠΑΛΕΡΜΟ καθεδρικό ναός  15/10/2014 : http://youtu.be/n25I3l-Aloo ,
~**Καταπιάγκο προς Ταορμίνα  Σικελίας 15/10/2014 : http://youtu.be/C5fcI96PYJk ,
65~**Ν. Ιταλία φαγητό στη  διαδρομή  για Ρέτζιο 12/10/2014 : http://youtu.be/3Uq3eeMduaM
~**  Από Καλό  Νερό διαδρομή προς Κοπανάκι  2014: http://youtu.be/sz_NwNZlEyw ,.-
~** Ελληνόφωνα της Απουλίας  διαδρομές  17/10/2014 : http://youtu.be/EjgCLTpOJs0 ,
~**   Κατάνια  Αίτνα  διαδρομή 15/10/2014 : http://youtu.be/Z_HlZKuN-_w ,
~** Ορτίγια νησί Συρακούσες Καθεδρικός Αγίας Λουκίας 15/10/2014 : http://youtu.be/Xmqmv87ReMU  ,
70~**Αίτνα  βουνό Σικελίας  πορεία 15/10/2014 : http://youtu.be/_RF5L4ekFM4 ,

Στο  Παλέρμο της Σικελία  καθεδρικός ναός
~**Συρακούσες Ορτίγια  15/10/2014  αφήγηση : http://youtu.be/dNbbcz0mRHQ ,
~**Κήποι Νάξου  στη Σικελία 16/10/2014 : http://youtu.be/l_MCTtaKeSk ,
~**Ζαφεράνα Αίτνα  Σικελία  15/10/2014 : http://youtu.be/XxbvqhPD7_I ,
~**Αίτνα  ηφαίστειο Σικελία ανάβαση  15/10/2014 : http://youtu.be/tCKNNy1zF9U ,
75 ~** ΟΡΤΥΓΙΑ νησί  στις Συρακούσες  Σικελίας 15/10/2014 : http://youtu.be/3s0C3XgyhHk ,
~**Στα  χωριά  της Αίτνας Σικελίας 15/10/2014 : http://youtu.be/4-L3Aqq3I1g
~**καθεδρικός Τιμίου Σταυρού στο ΛΕΤΣΕ  17/10/2014 : http://youtu.be/hUy0Dzh1V-A ,
~** Μεσσίνα Σικελίας  διαδρομή καθεδρικός 17/10/2014 : http://youtu.be/TcJyGMrd_oM ,
~**ΣΙΚΕΛΙΑ  διαδρομές  Ταορμίνα Μεσσίνα  16/10/2014 : http://youtu.be/0fYDy7d6kdk ,
80~**ΣΙΚΕΛΙΑ Ταορμίνα ενημέρωση 15/10/2014 : http://youtu.be/675GKfn9r0Q ,
~*  ΤΑΟΡΜΙΝΑ Σικελίας  15/10/2014 : http://youtu.be/afPnSdZAjLs ,
~** Σικελία  Κατάνια  15/10/2014 : http://youtu.be/nWBL2FcnK1o ,
~**ΚΑΤΑΝΙΑ  Σικελίας  15/102014  διαδρομή : http://youtu.be/oHGSTE9CNoM
~**Σιρακούσες αρχαιολογικός χώρος  15/10/2014 : http://youtu.be/g54KkCN3Hlc 
85~**  Κατάνια  Αίτνας φεύγοντας  16/102014 Σικελία : http://youtu.be/HCoB7GSkBaY
~**Σίβαρι Τάραντας Ν  Ιταλίας  16/10/2014 : http://youtu.be/QG0HkUUv5iE
~**ΣΤΕΡΝΑΤΙΑ  Απουλίας ελληνόφωνα 17/10/014 : http://youtu.be/1dmRT2GM30Q ,
~**ΣΤΕΡΝΑΤΙΑ  ΚΑΛΗΜΕΡΑ  ελληνόφωνα  Ιταλίας  17/10/2014 : http://youtu.be/lWkYs8UcChE ,
~**  ΛΕΤΣΕ Ιταλίας 17/10/2014 : http://youtu.be/irM-tUYRF7Y ,
90~** Λέτσε περιήγηση  17/10/2014 : http://youtu.be/AmSuwvMhvBw ,
~** ΣΙΒΑΡΗ   ΤΑΡΑΝΤΑΣ  Ιταλίας  16/10/2014 : http://youtu.be/EnN8_roHlns ,
~**ΡΙΓΙΟ ή  Ρέτζιο  16/10/2014 : http://youtu.be/D2hAcnt0I3U ,
~**ΤΑΡΑΝΤΑΣ Ιταλία  αφήγηση  17/10/2014 : http://youtu.be/mRqb-6Iq2QM ,
~**Συρακούσες Κατάνια  Σικελίας 16/10/2014 : http://youtu.be/1CBwp5BP-8M ,
95~**  ΛΕΤΣΕ Απουλίας Ιταλίας 17/10/2014 : http://youtu.be/YjdtQvwjnNE ,
~**Ορτίγια Καθολικός Αγίας Λουκίας  17/10/2014 : http://youtu.be/oBFWwynjRoE ,
~**ΚΑΤΑΝΙΑ ξενοδοχείο 16/10/2014 : http://youtu.be/-xw1Kr721As ,
~**ΚΑΛΗΜΕΡΑ  ελληνόφωνο χωριό Ιταλίας  17/10/2014 : http://youtu.be/ebo83dOl7S8 ,
~**Ταορμίνα  ανεβαίνοντας  16/10/2014 : http://youtu.be/sTVirhv502w ,
100~**Αίτνα  ανεβαίνοντας για κρατήρα  15/10/2014 : http://youtu.be/La14rRvP-o4 ,
~**Σικελία Ν  Ιταλία  16/10/2014 : http://youtu.be/a7vPDVwi_1M ,

*** ΤΟ  ΜΕΤΑΠΟΝΤΙΟ  ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΙΤΑΛΙΑΣ  :
Αρχαία ελληνική πόλη της Λευκανίας στην Ιταλία, ένα από τα σημαντικότερα αρχαιολογικά κέντρα της Μεγάλης Ελλάδας. Βρίσκεται κοντά στον κόλπο του Τάραντα και ιδρύθηκε κατά τον 8ο αι. π.Χ. από Συβαρίτες και Κροτωνιάτες αποίκους. Γνώρισε μεγάλη οικονομική άνθηση και υπήρξε μία από τις κύριες αχαϊκές αποικίες στην Ιταλία. Ήταν κέντρο των πυθαγόρειων φιλοσόφων, σ` αυτήν μάλιστα πέθανε και ο Πυθαγόρας. Ύστερα από ανασκαφές ήρθαν στο φως αξιόλογα μνημεία της πόλης, όπως ο δωρικός ναός των "Παλατινών πινακίδων" (τέλη του 6ου αι. π.Χ.), ο ναός του Λυκείου Απόλλωνα κ.ά.
~ ΜΕΤΑΠΟΝΤΙΟ
Αρχαία ελληνική αποικία της μεγάλης Ελλάδας ή νοτίου Ιταλίας  αν θέλετε.Ιδρύθηκε τον 7ο αιώνα π.χ. από έλληνες κι έγινε πασίγνωστη εκτός απ τις φυσικές ομορφιές της για τη μετεγκατάσταση της σχολής του Πυθαγόρα.Οταν εκδιώχθηκε απ τον Κρότωνα επέλεξε το Μεταπόντιο για τη λειτουργία της φιλοσοφικής (κι όχι μόνο) σχολής του.
Το Μεταπόντιο ήταν γνωστό για τις εξαγωγές σιτηρών , χτίστηκε δηλαδή σε  γόνιμη περιοχή,  γιαυτό δεν είναι τυχαίο και το σιτάρι που παρουσιάζεται στο νόμισμά της.
Αν βρεθούμε στην περιοχή πρέπει να επισκεπτούμε τον αρχαιολογικό χώρο .Θα μείνουμε άφωνοι με τον ναό της Ηρας το travole palatine όπως ονομάζεται.Το ιερό της Αθηνάς ,του Απόλλωνα , το θεάτρο,η συνοικία των κεραμεικών και άλλα σημεία θα μας κάνουν να σκεπτούμε το μεγαλείο της αρχαιοελληνικής πολιτιστικής δημιοιυργίας.Δεν είναι και λίγο να ξεκινήσεις απ την πατρίδα σου για ένα νέο ξεκίνημα σε άγνωστο και αφιλόξενο περιβάλλον.Κι όμως ας πάρει κάποιος ένα χάρτη του  α και β αποικισμού και θα δει που έφτασαν οι Ελληνες.Αρκετές γνωστές πόλεις της μεσογείου δημιουργήθηκαν απο Ελληνες.Τώρα μη με ρωτήσετε   να σας πω τι  έκανε το ελληνικό κράτος  για να αναδείξει αλλά και να διατηρήσει αυτές τις ιδιαίτερες σχέσεις .Είναι δύσκολη η απάντηση (την ξέρουμε όλοι!).
Αφού περιηγηθούμε στον αρχαιολογικό χώρο ωραία σκέψη θα ήταν η επίσκεψη μας  στην αμμουδερή παραλία ( 3χλμ περίπου ) συνδιαζόμενη με  μια βουτιά στην υπέροχη θάλασσα!
~*   Μεταπόντιο                      Μεταπόντιο
Αρχαία πόλη στον κόλπο του Τάραντα. Πρόκειται για αποικία Αχαιών, η οποία ιδρύθηκε από τη Σύβαρι (773 π.Χ.), προκειμένου να λειτουργήσει ως προγεφύρωμα ικανό να αναχαιτίσει ενδεχόμενη εξάπλωση του Τάραντα. Το 510 π.Χ., με την καταστροφή της Συβάρεως, το Μ. τέθηκε υπό τον έλεγχο του Τάραντα. Η κύρια ενασχόληση των κατοίκων ήταν η αγροτική, λόγω της εύφορης πεδιάδας. Μολονότι δεν διεξήχθησαν εκτεταμένες ανασκαφές στην περιοχή, αναγνωρίζεται εύκολα το διάγραμμα της πόλης, ιδίως από εναέριες φωτογραφίες. Το πιο ενδιαφέρον και καλύτερα διατηρημένο οικοδόμημα είναι ο δωρικός ναός των Παλατινών πινακίδων, το οποίο χρονολογείται στα τέλη του 6ου αι. π.Χ. · στην ίδια περιοχή βρέθηκαν λείψανα και από έναν άλλο ναό, αφιερωμένο στον Λύκειο Απόλλωνα. Οι τελευταίες ανασκαφές πραγματοποιήθηκαν, το 1939, στη νεκρόπολη, κοντά στους δύο ναούς
***Πυθαγόρας — I Έλληνας φιλόσοφος και μαθηματικός (Σάμος 585 – 565 π.Χ. – ; Μεταπόντιον 500; π.X.). Αναγκάστηκε να φύγει από την πατρίδα του εξαιτίας ίσως της τυραννίας του Πολυκράτη, και πήγε στη Μεγάλη Ελλάδα και στον Κρότωνα όπου, κατά το 530, ίδρυσε τη… …   Dictionary of Greek
  • αλίβας — Όνομα που έδιναν οι αρχαίοι σε ποταμό που βρισκόταν, σύμφωνα με τις θρησκευτικές αντιλήψεις τους, στον Άδη. Από τον ποταμό αυτό ονομάστηκε και η φυλή Αλιβαντίς. Α. λεγόταν και o ιδρυτής της πόλης Μεταπόντιο. Η πόλη αναφέρεται και με τα ονόματα… …   Dictionary of Greek
  • λεύκιππος — I Όνομα μυθολογικών προσώπων. 1. Ήρωας και ιδρυτής της «επί Μαιάνδρω» Μαγνησίας. Ήταν γιος του Ξάνθιου και απόγονος του Βελλεροφόντη. Όπως αναφέρει ο Ερμησιάναξ (4ος 3ος αι. π.Χ.), διακρινόταν για τη μεγάλη σωματική του δύναμη και τις εξαιρετικές …   Dictionary of Greek
  • νομισματολογία — Η λέξη νόμισμα παράγεται από τη λέξη νόμος και σημαίνει το νόμιμο, δηλαδή το νόμιμο μέτρο των αξιών. Τα πρώτα νομίσματα κόπηκαν κατά τα μέσα του 7ου αι. π.Χ. στη Μικρά Ασία, στο βασίλειο της Λυδίας ή στις ελληνικές πόλεις της Ιωνίας. Ο ακριβής… …   Dictionary of Greek
  • Αλκίας — Όνομα ιστορικών προσώπων. 1. Πυθαγόρειος φιλόσοφος από το Μεταπόντιο της Κάτω Ιταλίας. 2. Στρατηγός από την Ηλεία (4ος αι. π.Χ.). Συγκρότησε σώμα από 150 Ηλείους ιππείς και ακολούθησε τον Μέγα Αλέξανδρο στην Καππαδοκία. 3. Αθηναίος απελεύθερος,… …   Dictionary of Greek
  • Επειός — Όνομα μυθολογικών προσώπων. 1. Ομηρικός ήρωας, γιος του Πανοπέα από τη Φωκίδα. Συμμετείχε στον Τρωικό πόλεμο με 30 πλοία από τις Κυκλάδες. Είχε μεγάλη ικανότητα στην πυγμαχία και νίκησε τον Ευρύαλο στους επιτάφιους αγώνες προς τιμήν του Πατρόκλου …   Dictionary of Greek
  • Θεανώ — I Όνομα μυθολογικών προσώπων. 1. Μία από τις 50 Δαναΐδες. Παντρεύτηκε τον γιο του Αίγυπτου, Φάντη, τον οποίο σκότωσε την πρώτη νύχτα του γάμου τους. 2. Κόρη του Κισσέα, αδελφή της Εκάβης και σύζυγος του Αντήνορα, ενός από τους επιφανέστερους… …   Dictionary of Greek
  • Ιππόδαμος ο Μιλήσιος — (5ος αι. π.Χ.). Αρχιτέκτονας και πολεοδόμος. Θεωρείται ο εισηγητής του πολεοδομικού σχεδίου, σύμφωνα με το οποίο οι δρόμοι των πόλεων τέμνονται κάθετα μεταξύ τους. Ένα τέτοιο παράδειγμα ήταν η πόλη του Πειραιά, όπου η αγορά ονομάστηκε προς τιμήν… …   Dictionary of Greek
  • Κλεώνυμος — (3ος αι. π.Χ.). Σπαρτιάτης αρχηγός μισθοφόρων και τυχοδιώκτης. Ήταν δευτερότοκος γιος του βασιλιά της Σπάρτης Κλεομένη Β’. Μετά τον θάνατο του πατέρα του (309 π.Χ.), επειδή δεν μπόρεσε να τον διαδεχθεί στον θρόνο, έφυγε από τη Σπάρτη και πήγε… …   Dictionary of Greek
  • Λευκανία ή Λουκανία — (Lucania). Ιστορική γεωγραφική περιοχή της νότιας Ιταλίας. Εκτεινόταν από τον κόλπο του Τάραντα μέχρι την Καμπανία, κατά μεγάλο μέρος στη θέση όπου βρίσκεται σήμερα το διοικητικό διαμέρισμα Βασιλικάτα (βλ. λ.). Στην περιοχή αυτή ιδρύθηκαν… …   Dictionary of Greek

  • *** ΤΑΡΑΝΤΟΣ  ΚΑΤΩ ΙΤΑΛΙΑΣ  :

    Taranto,      lat. Tarentum 

    Τάραντας    

    Ο Τάραντας είναι παραθαλάσσια πόλη της Ιταλίας χτισμένη στην θέση της αρχαίας Ελληνικής αποικίας. Βρίσκεται στην νότια Ιταλία, στην περιοχή της Απουλίας, χτισμένη στις όχθες του ομώνυμου κόλπου

    Μεγάλη πόλη και λιμάνι της Νότιας Ιταλίας, στο μυχό του ομώνυμου κόλπου. Έχει πληθυσμό 244.000 κατοίκους περίπου και είναι μια από τις πιο βιομηχανοποιημένες πόλεις του μεσημβρινού της Ιταλίας (Εργοστάσιο ΙLVA).
     Κτισμένος σε μια μικρή νησίδα, χρησιμοποιεί για ενωτικό στοιχείο με την ξηρά τις δύο διώρυγες, δεξιά της λιμνοθάλασσας του Μάρε Πίκολο και αριστερά του Μάρε Γκράντε.Κατά τη διάρκεια του Β' Παγκόσμιου πολέμου ο Τάραντας, αποτέλεσε το μεγαλύτερο πολεμικό ναύσταθμο της Ιταλίας.
    Στις 11-11-1940 τα αγγλικά αεροπλάνα, εφορμώντας από το αεροπλανοφόρο "Ιλούστριους" επιτέθηκαν και καταβύθισαν τον ιταλικό στόλο που ήταν αραγμένος εκεί.
     ΙΣΤΟΡΙΑ
    Το 706-705 π.Χ. ένα κύμα αποίκων φτάνει στις ακτές της νότιας Ιταλίας, αυτή τη φορά προερχόμενο από την περιοχή της ΛΑΚΩΝΙΑΣ της Πελοποννήσου πρόκειται για φύλα δωρικής καταγωγής γόνοι παράνομων δεσμών μεταξύ των οπλιτών και των γυναικών άλλων φυλών, που τους υπηρετούσαν. Οι ΠΑΡΘΕΝΙΕΣ * .
    Μετά από μια σύντομη εγκατάσταση στην περιοχή ΣΑΤΥΡΙΩΝ ιδρύουν την πόλη στις εκβολές του ποταμού ΤΑΡΑΣ.
    Το όνομα της πόλης σύμφωνα με τη παράδοση προέρχεται (υπάρχουν δύο εκδοχές)
    ή μια από τον ομώνυμο ποταμό που διασχίζει ακόμη την πόλη ή άλλη από τον ήρωα της μυθολογίας ΤΑΡΑΣ γόνος κι αυτός του παράνομου δεσμού μεταξύ του Ποσειδώνα και μιας νύμφης.
    Το οικόσημο πάντως της πόλης είναι εμπνευσμένο από τη δεύτερη εκδοχή και δείχνει τον Ποσειδώνα να καβαλικεύει ένα δελφίνι κρατώντας στο χέρι την τρίαινα σύμβολο της δύναμής του.
    Η αφθονία του βυθού της θάλασσας σε ψάρια, που μεταξύ άλλων προμήθευε και μαλάκια για την παραγωγή της πορφύρας, η γονιμότητα του εδάφους, συγκροτούσαν ιδανικούς παράγοντες για τις τύχες της πόλης.
    Παρ' όλα αυτά η επέκταση της πόλης ήταν αργή και περιορισμένη.
    Αιτία οι ψυχρές σχέσεις που είχε με τους ιθαγενείς πληθυσμούς όπως Ιάπυγες και Μεσσάπιους, έτσι μπόρεσε να επεκταθεί μόνο προς νοτιοανατολικά και στην τροχιά επιρροής της και να περιστρέφονται μόνο οι κοντινές σε αυτή πόλεις ΚΑΛΛΙΠΟΛΗ και ΟΝΤΡΑΝΤΟ (ΥΔΡΟΥΣ).
    Στα μισά του 4ου αιώνα π.Χ. και αφού ηττήθηκαν οι γειτονικές της Ιταλικές πόλεις ΣΥΒΑΡΗ και ΣΙΡΙΣ ο ΤΑΡΑΝΤΑΣ γίνεται η πιο δυνατή πόλη στο Ιόνιο.
    Η παρακμή της έρχεται τον επόμενο αιώνα (τον 3ο π.Χ.) με την κάθοδο των Ρωμαίων, μην μπορώντας να πιστέψει στην παντοδυναμία της Ρώμης (νέα δύναμη της εποχής) και μην έχοντας πλέον βοήθεια από τη μητρόπολή της Σπάρτη, οι ηγέτες της πόλης συμμαχούσαν πάντα με τη λάθος πλευρά, πρώτα με τον Πύρρο, βασιλιά της Ηπείρου και ύστερα με τους Καρχηδόνιους.
    Το 209 π.Χ. ο ύπατος ΚΟΥΙΝΤΟ ΦΑΜΠΙΟ ΜΑΣΣΙΜΟ την κατέκτησε οριστικά και την έκανε δήμο της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας (municipia) αλλά όχι socia navalis γιατί είχε συμμαχήσει με τον Αννίβα κατά τους Καρχηδονικούς πολέμους.
    Το μεσαίωνα κατακτήθηκε διαδοχικά από τους Λογομβάρδους, Βυζαντινούς (το 540 μ.Χ. από τον στρατό του Βυζαντινού Αυτοκράτορα Ιουστινιανού και η Ιταλία έγινε μέρος της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας) και Σαρακηνούς (τον 8ο αιώνα και τον 9ο αιώνα), τους Νορμανδούς (γύρω στο 1060 μ.Χ.) το λιμάνι του Μπρίντιζι ανταγωνίζεται αυτό του Τάραντα (λόγω Σταυροφοριών) και έτσι η πόλη εγκαταλείπεται από τους κατοίκους της.
    Το 1465 ο Φερδινάνδος της Αραγόνας την κάνει μέρος του Βασιλείου της Νάπολης.
    Ο Τάραντας έγινε μέρος του σύγχρονου Ιταλικού κράτους το 1860 όταν ενώθηκε το βασίλειο των δύο Σικελιών με το νεοσύστατο Ιταλικό κράτος.
    ΠΑΡΘΕΝΙΕΣ
    Στη Μεσσηνία της Πελοποννήσου γινόταν πόλεμος. Πολεμούσαν οι Λακεδαιμόνιοι με τους Μεσσηνίους. Διότι οι Μεσσήνιοι σκότωσαν το Λακεδαιμόνιο βασιλιά Τήλεκλο που πήγε στη Μεσσήνη να προσφέρει θυσία. Οι Λακεδαιμόνιοι τότε ορκίστηκαν ότι δεν θα γυρίσουν στη πατρίδα τους αν δεν κυριεύσουν τη Μεσσήνη. (Α΄ Μεσσηνιακός πόλεμος (743-724 πΧ),

    Στο δέκατο χρόνο του πολέμου οι γυναίκες των Λακεδαιμονίων συναντήθηκαν. Έστειλαν μια αντιπροσωπεία τους να παραπονεθεί στους άνδρες τους, ότι πολεμούσαν με άνισους όρους προς τους Μεσσήνιους. Διότι οι Μεσσήνιοι που ζούσαν στη πατρίδα τους συνέχισαν να κάνουν παιδιά. Ενώ αυτοί παράτησαν τις γυναίκες μόνες...και η πατρίδα κινδύνευε από λειψανδρία. Οι Λακεδαιμόνιοι που δεσμεύοντο από τον όρκο τους έστειλαν στη Σπάρτη τους πιο εύρωστους νέους άνδρες.   Οι Παρθενίες ήταν τα νόθα τέκνα που απέκτησαν οι παρθένες γυναίκες της Σπάρτης με την ανοχή της Σπαρτιατικής Πολιτείας και των συζύγων τους.
    Τελικά νίκησαν τους Μεσσήνιους και επέστρεψαν. Όμως δεν αποδέχτηκαν τους Παρθενίες ως ισότιμα τέκνα και νόμιμοι Σπαρτιάτες πολίτες. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης ήταν να επαναστατήσουν οι νέοι. Η επανάσταση αυτή ονομάστηκε: Επανάσταση των Παρθενιών.
    Η επανάσταση τους κατεστάλη. Μετά τη καταστολή του κινήματος αυτού το επίσημο Σπαρτιατικό κράτος αποφάσισε να τους απομακρύνει οριστικά με υποχρεωτική μετανάστευση. Ως τόπος της απομάκρυνσης ορίστηκε η Κάτω Ιταλία.
    Οι Ιστορικοί Παυσανίας και Στράβων λένε ότι : Το 708 πΧ την εποχή της τέλεσης των 18ων Ολυμπιακών Αγώνων καράβια αποβίβασαν εκατοντάδες νέους ηλικίας 18-25 ετών στις ακτές της Κάτω Ιταλίας. Οι νέοι είχαν αποπλεύσει από το λιμάνι του Γυθείου της Λακωνίας.
    Επικεφαλής της αποστολής ορίστηκε ο Φάλανθος που ζήτησε χρησμό από το Μαντείο των Δελφών για το τόπο της εγκατάστασης τους.
    Καθώς ο Φάλανθος ξεκινούσε για να ιδρύσει αποικία, ήρθε χρησμός απο τους Δελφούς. Όταν νοιώσει βροχή κάτω από αίθρα (αίθριο ουρανό), τότε και η χώρα θα αποκτήσει πόλη. Ο Φάλανθος χωρίς να εξετάσει ο ίδιος τη μαντεία, και χωρίς να ανακοινώσει σε κανένα εξηγητή, αποβιβάστηκε με πλοία στην Ιταλία.
    Εκεί στην Ιταλία αν και νικούσε τους βαρβάρους δεν μπορούσε να καταλάβει καμιά πόλη. Θυμήθηκε το χρησμό. Υπέθεσε οτι ο χρησμός αυτός  ήταν κάτι το αδύνατο. Πως θα μπορούσε να βρέξει αφού ήταν ο καιρός αίθριος.
    Η γυναίκα του Φάλανθου η Αίθρα ακολούθησε τον άνδρα της στην Ιταλία. Βλέποντας τον Φάλανθο να είναι στενοχωρημένος έβαλε το κεφάλι του ανάμεσα στα γόνατα της και τον χάιδευε. Του αφαιρούσε τις ψείρες. Σε μια κάποια στιγμή τρυφερότητας δάκρυσε. Τα δάκρυα της Αίθρας έβρεξαν το κεφάλι του Φάλανθου. Τότε κατάλαβε το νόημα του χρησμού. Και το ίδιο βράδυ κυρίεψε από τους βαρβάρους τον Τάραντα (Ανξα) που ήταν πόλη μεγάλη παραθαλάσσια και πολύ πλούσια.




      ***  Λέτσε (Lecce)

    Το

    Λέτσε είναι η πρωτεύουσα της περιοχής του Σαλέντο. Γενέτειρα του ζωγράφου, Antonio Verrio (1639 - 1707).
    Είναι μια από τις ομορφότερες πόλεις της Ιταλίας και έχει συμπεριληφθεί (η μόνη πόλη της Ιταλίας), στον κατάλογο των "Best in Travel 2010" από το Lonely Planet μια πόλη που έπρεπε να επισκεφθούν το 2010, μαζί με άλλες εννέα για την ομορφιά των μνημείων της και του ιστορικού μπαρόκ κέντρου της.
       Έχει ονομαστεί «Αθήνα της Απουλίας» για την κλίση των κατοίκων της προς τις τέχνες, καθώς και «Φλωρεντία του Μπαρόκ», λόγω της αρχιτεκτονικής του 17ου και 18ου αιώνα και των περίτεχνων μνημείων της που οικοδομήθηκαν ή διακοσμήθηκαν την εποχή της ακμής του συγκεκριμένου ρυθμού.
        Το έμβλημα του Lecce απεικονίζει ένα δέντρο Βελανιδιά και ένα λύκο.
    Το δέντρο είναι να εκπροσωπεί τα δάση με βελανιδιές στην γή του Ότραντο μέχρι το 1700. Ενώ ο λύκος είναι η σύνδεση με το ρωμαϊκό πολιτισμό. 
         Το ιστορικό κέντρο της περικλείεται από τείχη με 3 εισόδους (πόρτες)
          Την Porta Napoli, την Porta Rudia και την Porta San Biagio.
    Παλαιότερα υπήρχαν περισσότερες είσοδοι – πόρτες.
       Η μεσσαπική πόλη του Λέτσε εξελληνίστηκε και γνώρισε τη μεγαλύτερη άνθηση της κατά την Αυτοκρατορική Ρωμαϊκή εποχή, όταν το λιμάνι της (σημερινό San Cadaldo), που είχε ιδρυθεί από τον Αδριανό, ήταν ένα από τα μεγαλύτερα της Αδριατικής.
    Η πόλη λεηλατήθηκε το 549, από τον βασιλιά των Οστρογότθων Τωτίλα αλλά γνώρισε νέα περίοδο ακμής κατά τη διάρκεια της κυριαρχίας των Βυζαντινών.
       Κατά την περίοδο των Νορμανδών πήρε τα πρωτεία από το γειτονικό λιμάνι του Υδρούντα σημερινό Ότραντο (Otranto), που ήταν η ευνοούμενη από τούς Βυζαντινούς πόλη της περιοχής.
    Το Λέτσε ευνοήθηκε από τους Νορμανδούς, αλλά και απ’ όλους σχεδόν τους μετέπειτα κυρίαρχους, και γλύτωσε από τις θηριωδίες των Τούρκων πειρατών χάρις στις ισχυρές οχυρώσεις που είχαν κατασκευαστεί με εντολή του Ισπανού βασιλιά Κάρολου Ε'.
    Εάν επισκεφθείτε το ιστορικό κέντρο του Λέτσε από την πόρτα Ρούντιε ( Porta Rudie)
    Το όνομα της το παίρνει από την αρχαία πόλη της οποίας τα λιγοστά ερείπια βρίσκονται 3 χλμ. νοτιοδυτικά από τη σύγχρονη πόλη.
    Ο πρώτος ναός που θα συναντήσετε στα δεξιά σας, στην οδό Giuseppe Libertini που ξεκινά από την Πόρτα, είναι η Εκκλησία του Ροζάριου (Chiesa di Rosario 1691), τελευταίο έργο ενός από τους επιφανέστερους αρχιτέκτονες που δούλεψαν στο Λέτσε, του Giuseppe Zimpalo. Η εκκλησία έχει σχήμα εγγεγραμμένου σταυρού με τρούλο και εντυπωσιακή διακόσμη­ση στην πρόσοψη.
    Συνεχίζοντας προς την κεντρική πλατεία (ανατολικά) θα περάσετε από τις εκκλησίες της Σάντα Αννα και Σάντα Τερέζα.
    Εάν επισκεφθείτε το ιστορικό κέντρο του Λέτσε από την πόρτα Νάπολη (Porta Napoli)
    Αρχικά πριν από την είσοδο στο κέντρο της λεωφόρου των σπουδαστών (εδώ βρίσκονται τα πανεπιστήμια της Πόλης) παρατηρούμε τον Οβελίσκο (obelisco), που κατασκευάστηκε το 1822 πάνω σε σχέδιο του Luigi Cipolla, από τον Σαλεντίνο γλύπτη Vito Carluccio προς τιμή του Φερδινάνδου των Βουρβόνων.
    Ο οβελίσκος είναι διακοσμημένος και στις τέσσερις προσόψεις του, μεταξύ των οποίων χαμηλά παρατηρούμε ένα δελφίνι που δαγκώνει έναν τούρκο. Με αυτόν τον τρόπο ήθελε να θυμίζει την αντίσταση των κατοίκων της Γής του Ότραντο κατά των Τούρκων.
    Λέγεται ότι συνέβη ένα περίεργο επεισόδιο. Ότι αρχικά τον Οβελίσκο ο γλύπτης τον χρωμάτισε στο χρώμα του μαύρου για να δείχνει μαρμάρινος,  αλλά η πρώτη βροχή εξαφάνισε κάθε ίχνος του χρώματος.
    Συνεχίζοντας αντικρίζουμε την πόρτα Νάπολη. Ονομάστηκε έτσι επειδή ο δρόμος που θεωρητικά παίρνετε κατά μήκος του τόξου οδηγεί στη Νάπολη.
    Είναι χαρακτηριστική αρχιτεκτονική μπαρόκ και έχει κατασκευαστεί από την τοπική πέτρα Λετζέζε.
    Είναι μια αψίδα θριάμβου που κτίστηκε προς τιμή του Ισπανού βασιλιά του Κάρολου Ε΄ το 1548 γι’ αυτό επάνω στο κέντρο έχει το αυτοκρατορικό οικόσημο των Αψβούργων του Καρόλου.
    Τα όπλα και οι πανοπλίες και η επιγραφή φτιάχτηκαν για να υμνήσουν τον βασιλιά Κάρολο Ε΄  για την στρατιωτική βοήθεια που παρείχε στην περιοχή κατά των Τούρκων εισβολέων. 
    Ένας μύθος λέει ότι τα λείψανα του San Giusto προστάτη της πόλης (μαζί με τους Αγίους  Ορόντζο και Φορτουνάτο) βρίσκονται κάτω από αυτή τη πόρτα για την προστασία της.
    Η αποκατάσταση του μνημείου ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2009.
     





    Μνημεία του Ιστορικού κέντρου του Λέτσε.

    ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΣ ΝΑΟΣ (Duomo)
    ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ, είναι διακοσμημένη με τα αγάλματα, των Αγίων Πέτρου και Παύλου, και των επισκόπων Αγίου Τζενάρο και Αγίου Λουδοβίκου.
    ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΣ ΝΑΟΣ (Duomo) ένα από τα πιο όμορφα κτίρια στην Ιταλία, αρχικά χτίστηκε το 1144, στη συνέχεια το 1230 και μετά από ενέργειες  του επισκόπου του Λέτσε Luigi Pappacoda, ο καθεδρικός ναός ανακαινίστηκε πλήρως μεταξύ των ετών 1659 - 1670 με μπαρόκ προσθήκες από τον Giuseppe Zimbalo .
    Ο Ναός χωρίζεται σε τρία κλίτη,
    Στην πύλη επάνω βρίσκεται το άγαλμα του Αγίου Οράτιου (San oronzo) ενώ κάτω από δύο κόγχες τα αγάλματα των αγίων San Giusto και San Fortunato προστάτες του Λέτσε.
    Στο όμορφο εσωτερικό του περιέχει πάνω από 12 παρεκκλήσια του 17ου αιώνα.
    Στα δεξιά από την αγία τράπεζα υπάρχει τοιχογραφία με τη μορφή του πολιούχου Σαντ΄Οροντσο, έργο του γνωστότερου ζωγράφου της περιόδου του Μπαρόκ στο Λέτσε Τζοβάνι-Αντρέα Κόπολα. Ο καθεδρικός ναός έχει μια κρύπτη του 12ου αιώνα.
    ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ (Palazzo Vescovile) με το χαρακτηριστικό περιστύλιο της εισόδου του, χτίστηκε το 1420-1438, ανοικοδομήθηκε το 1632 και επισκευάστηκε τον 18ο αιώνα.
    ΙΕΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ (Seminario) στην δεξιά πλευρά του Duomo, χτίστηκε μεταξύ 1694 και 1710 σε σχέδια του Giuseppe Cino.
    ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟ (72 μέτρα) χωρίζεται σε 5 ορόφους, χτίστηκε μεταξύ 1661 και 1682 από τον Giuseppe Zimpalo, πιστεύεται ότι είναι το 17ο ψηλότερο καμπαναριό στην Ευρώπη. Από την κορυφή του μπορείτε να δείτε την Αδριατική θάλασσα και, ιδιαίτερα όταν έχει καθαρή ατμόσφαιρα ακόμα και τα βουνά της Αλβανίας

    ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
    Η εκκλησία αφιερωμένη στην Αγία Ειρήνη που ήταν πολιούχος και προστάτιδα της πόλης μέχρι το 1656. Μετά προστάτης είναι ο Άγιος Οράτιος (Sαντ Ορόντζο).
    Χτίστηκε το 1591 και σχεδιάστηκε από τον Francesco Grimaldi.
    Στη μέση παρατηρούμε το έμβλημα της πόλης (βελανιδιά & λύκος) και πιο ψηλά είναι μια ελληνική επιγραφή αφιερωμένη στην Αγία Ειρήνη "Ειρήνη παρθένες et μάρτυρες."
    Η εκκλησία μπορεί να ονομαστεί μια πραγματική γκαλερί τέχνης, γιατί στεγάζει πολλά ανεκτίμητα έργα ζωγραφικής.

    ΡΩΜΑΪΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ
    Το 1938 κατά τη διάρκεια της κατασκευής του κτιρίου της Τράπεζας της Ιταλίας ανακαλύφθηκε το μοναδικό στην Απουλία ρωμαϊκό θέατρο.
    Την περίοδο του φασισμού στο πλαίσιο της προσπάθειας του Μουσολίνι να συνδέσει τον εαυτό του με την μεγαλοσύνη της Αρχαίας Ρώμης εδόθη εντολή αμέσως να αρχίσουν οι ανασκαφές που διήρκεσαν μέχρι το 1940 από τον αρχαιολόγο του Σαλέντο (Salento), Cosimo De Giorgi
    Προς το παρόν βλέπουμε μόνο το ένα τρίτο του συνόλου,  διότι το υπόλοιπο εξακολουθεί να είναι κρυμμένο κάτω από την πλατεία Sant'Oronzo.
    Το σωζόμενο τμήμα του χωρητικότητας 25.000 θεατών ρωμαϊκού αμφιθεάτρου του 1ου αιώνα π.Χ. επί Τραϊανού από το οποίο σώζονται 12 πλήρεις σειρές καθισμάτων. Παρατηρούμε ότι η χαμηλότερες σειρές των καθισμάτων, είναι εν μέρει λαξευμένες στο βράχο.
    ΚΙΟΝΑΣ του Αγίου Οράτιου (Σαντ΄Ορόντζο)
    Ο κίονας ύψους 29 μέτρων (Δώρο από το Μπρίντιζι) που χρησίμευε κάποτε για να σηματοδοτεί το τέλος της Αππίας Οδού.
    Στην κορυφή του είναι το χάλκινο άγαλμα του πρώτου επισκόπου της πόλης και πολιούχου Άγιου Οράτιου (Σαντ΄Οροντσο), που κοιτάει προς τα κάτω τους κατοίκους του Λέτσε, που φέρεται να τους έχει σώσει από την πανούκλα που ξέσπασε στην πόλη το 1656 σκοτώνοντας χιλιάδες κατοίκους.
    Ο Άγιος Ορόντσο  διορίστηκε επίσκοπος του Λέτσε από τον Απόστολο Παύλο που υπήρξε μαθητής του το 54 μ.χ. και που είχε μαρτυρικό θάνατο κατά τη διάρκεια των διώξεων του Νέρωνα το 66 ή το 68 μ.Χ. 

    ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ του ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ (San Marco)
    Το εκκλησάκι του Ευαγγελιστή Μάρκου (San Marco) χρονολογείται περίπου στο πρώτο μισό του 16ου αιώνα και παρατηρούμε το λιοντάρι (που σύμφωνα με μία παράδοση είχε θεραπεύσει ο ίδιος). Χτίστηκε από τους Βενετούς για να χαρακτηρίσει τις σχέσεις μεταξύ των Γαληνοτάτης  και Λέτσε. Η εκκλησία είναι σήμερα το κέντρο της Εθνικής Ένωσης των στρατιωτών και των Βετεράνων.

    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑΣ (Santa Maria delle Grazie)
    Απέναντι βρίσκεται η μπαρόκ εκκλησία της Santa Maria delle Grazie, πίσω από την οποία βρίσκεται το κάστρο του 16 αιώνα.  Η εξωτερική οχύρωση του, είναι περίπου 1 χιλιόμετρο και χτίστηκε από τον Κάρολο Ε’  για να χρησιμοποιηθεί σαν στρατιωτική εγκατάσταση.
    ΚΤΙΡΙΟ Sedile
    είναι το μεγάλο κτίριο που χτίστηκε το 1592 και χρησιμοποιήθηκε για την εγκατάσταση και την λειτουργία του τοπικού συμβουλίου μέχρι 1852
    ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ( Chiesa di Santa Croce ).
    Το εντυπωσιακό ιερό μπαρόκ στολίδι του Λέτσε.
    Η οικοδόμηση της άρχισε το 1353 όταν ο WALTER BRIENNE ή ΔΟΥΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ (η πόρτα του Δούκα των Αθηνών στο  Palazzo Vecchio)  είχε ιδρύσει ήδη το μοναστήρι το 14ο αιώνα, αλλά στα μέσα του 16ου αιώνα, αποφάσισε να μετατρέψει την περιοχή σε ένα μνημειακό χώρο.
    Για να βρεί τότε το οικόπεδο επίταξε τον χώρο που ήταν σπίτια των Εβραίων που είχαν εκδιωχθεί από την πόλη το 1510  αλλά η κατασκευή του διακόπηκε σχεδόν αμέσως λόγω του αιφνίδιου θανάτου  του.
    Το 1549 ξεκινάει πάλι η οικοδόμηση με την βοήθεια των σημαντοκότερων αρχιτεκτόνων της εποχής εκείνης του Σαλέντο Gabriele Riccardi, Giuseppe Zimbalo και Cesare Πέννα
    Το έργο ολοκληρώθηκε σε ένα αιώνα το 1679.
    Το 1606, ο Francesco Zimbalo αναλαμβάνει την υλοποίηση της κυρίας εισόδου με τα 2 ζεύγη κορινθιακούς κίονες και στην κορυφή το οικόσημο του Φιλίππου Γ΄ της Ισπανίας.
    Τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό είναι ορατές επεμβάσεις όλων των σημαντικών αρχιτεκτόνων που εργάστηκαν στην πόλη και δημιούργησαν μια τοπική εκδοχή του Μπαρόκ (Barocco Lecesse).
    Η ιδιαίτερα εντυπωσιακή πρόσοψη διακοσμείται με μικρούς διπλούς κίονες, κίονες που έχουν κιονόκρανα με μορφές ανθρώπων και ζώων, μεγάλο ρόδακα και μικρούς άτλαντες πλαισιώνεται από κόγχες με αγάλματα του San Benedetto και του San Celestino (της πίστης και της φιλανθρωπίας)και επάνω αριστερά το άγαλμα δεξιά της MΑΡΙΑ D' ΕNGHIEN και του BRIENNE ή ΔΟΥΚΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ αριστερά.
    Το ίδιο εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό της εκκλησίας με τους περίτεχνους κίονες, τα 14 παρεκκλήσια, τα αγάλματα και τις γύψινες διακοσμήσεις.
    ***  ΚΑΤΑΝΙΑ  ΣΙΚΕΛΙΑΣ  :
    Η Κατάνη ή Κατάνια είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Σικελίας (ιταλ. Catania) με πληθυσμό 380.000 κατοίκους, χτισμένη στους πρόποδες της Αίτνας. Ήταν αποικία που ιδρύθηκε από Χαλκιδείς από τη Νάξο της Σικελίας.

    Αρχαία Κατάνη (1575)
    Πρώτος οικιστής της Κατάνης ήταν ο Εύαρχος , περί το 728 π.Χ. , από την ευβοϊκή αποικία Νάξο της Σικελίας.[1] Οι Ευβοείς έχτισαν την πόλη τους πάνω σε ένα λόφο (Κατάνε στην τοπική διάλεκτο) κοντά στη θάλασσα, 15 χλμ από το ηφαίστειο της Αίτνας, το οποίο έχει προκαλέσει πολλές καταστροφές σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας της πόλης. Η οικονομική άνθηση της Κατάνης, η οποία στηριζόταν και στο εμπόριο και στην αγροτική παραγωγή, την έκανε στόχο για τους ισχυρούς της περιοχής, όπως οι Συρακούσες, οι Καρχηδόνιοι κλπ.

    ~ Τα τέλη της δεκαετίας του 1990 κατασκευάστηκε η πρώτη γραμμή του Μετρό της Κατάνιας. Η λειτουργία του ξεκίνησε το 1999 ενώ πλέον έχει διαδρομή 3,8 χιλιομέτρων, από τον σταθμό Borgo στα νότια της πόλης μέχρι το λιμάνι περνώντας από τους σταθούς Giuffrida, Italia, Galatea και τον κεντρικό σταθμό.[2] Η πρώτη γραμμή προβλέπεται να επεκταθεί από την διπλανή πόλη Πατέρνο μέχρι το αεροδρόμιο Fontanarossa της Κατάνης. Τμήματα της γραμμής Borgo-Nesima (που επεκτείνει το μετρό από τον σταθμό Borgo μέχρι το προάστιο Νέσιμα) και της Galatea-Stesicoro (από τον σταθμό Galatea στην Piazza Stesicoro στο κέντρο της πόλης) είναι υπό κατασκευή (2009).[
     
     Teatro Massimo
     Ἡ Κατάνια εἶναι ἡ δεύτερη μεγαλύτερη πόλη τῆς Σικελίας καί βρίσκεται στή μέση τῆς ἀνατολικῆς της πλευρᾶς, μεταξύ Συρακουσῶν καί Μεσσίνας. Ἡ πόλη εἶναι στή σκιά τῆς Αἴτνας, γεγονός πού τῆς κόστισε μερικές καταστροφές ἀνά τούς αἰῶνες. Οἱ χειρότερες συνέβησαν στά τέλη τοῦ 17ου αἰώνα. Τό 1669 ἡ πόλη σκεπάστηκε ἀπό λάβα καί 24 χρόνια ἀργότερα, το 1693, καταστράφηκε σχεδόν ἐξ ὁλοκλήρου.
    Ὡς ἀποτέλεσμα αὐτῆς τῆς καταστροφῆς ὅλο τό παλιό τμῆμα τῆς πόλης ξαναχτίστηκε ἀπό τήν ἀρχή σέ ρυθμό μπαρόκ, τό ὁποῖο τήν χαρακτηρίζει μέχρι σήμερα. Τό ἀξιοσημείωτο τῆς ὑπόθεσης εἶναι τό ὑλικό πού χρησιμοποιήθηκε γιά τήν ἀναστήλωση τῆς πόλης: λάβα! Ὑπῆρχε ἄφθονη καί ἄμεσα διαθέσιμη. Αὐτό τό χαρακτηριστικό κάνει τήν πόλη μοναδική παγκοσμίως.Δέν εἶναι γνωστό πότε ἱδρύθηκε ἡ πόλη, ὅμως ἀπό κάποιο κείμενο τοῦ Θουκυδίδη φαίνεται νά συνέβη κάπου κατά τό 730 π.Χ. ἀπό Χαλκιδεῖς ἀποίκους.
    Ἡ περιήγησή μας ξεκίνησε ἀπό τήν κεντρική πλατεία Piazza Duomo, στήν ὁποία δεσπόζει ὁ καθεδρικός ναός τῆς Ἁγίας Ἀγαθῆς (ἄν μεταφράζω σωστά τήν Santa Agata)
     
       Santa Agata
                 Στήν ἴδια πλατεία βρίσκεται τό πλέον χαρακτηριστικό μνημείο τῆς πόλης πού εἶναι καί τό σύμβολό της. Λέγεται u Liotru καί εἶναι τό ἄγαλμα ἑνός ἐλέφαντα, φτιαγμένο ἀπό λάβα (τί ἔκπληξη;) στήν πλάτη τοῦ ὁποίου ἔχει στερεωθεῖ ἕνας αἰγυπτιακός ὀβελίσκος. Μήν μέ ρωτήσετε ποιό εἶναι τό νόημα, δέν τό κατάλαβα.
     
        u Liotru
                      Στά ἀνατολικά τῆς πλατείας βρίσκεται ὁ ναός τοῦ San Placido μέ τήν ἐντυπωσιακή καμπύλη πρόσοψη. Ὁ ἀρχικός ναός χτίστηκε τό 1409, ἀλλά καταστράφηκε μέ τόν σεισμό τοῦ 1693 καί ξαναχτίστηκε τό 1723 , ὁπότε πῆρε τή μορφή πού βλέπουμε σήμερα.
     
         San Placido
                    Ἀπό τά δυτικά τῆς πλατείας ξεκινᾶ ἡ via Giuseppe Garibaldi, ἡ ὁποία καταλήγει στήν Piazza Palestro μέσω τῆς πύλης Garibaldi, ἡ ὁποία ἀρχικά λεγόταν Porta Ferdinandea. Χτίστηκε τό 1768 πρός τιμήν τοῦ γάμου τοῦ πρίγκηπα Φερδινάνδου Α΄ τῶν δύο Σικελιῶν μέ τήν Μαρία-Καρολίνα τοῦ οἴκου τῶν Ἀψβγούργων. Ἐσεῖς βλέπετε τήν πολυκοσμία τοῦ δρόμου καί στό βάθος τήν πύλη Garibaldi.
     
     Porta Garibaldi
                Ἕνα ἄλλο ἀπό τά ἀξιοθέατα πού πρόλαβα νά φωτογραφίσω εἶναι τό Θέατρο Massimo Bellini. Ὁλοκληρώθηκε τό χτίσιμό του τό 1890 καί ὀνομάστηκε ἔτσι πρός τιμήν τοῦ Vinzenzo Bellini, πού γεννήθηκε καί πέθανε στήν Κατάνια. Ἡ ὄψη του ἔγινε σέ ρυθμό μπαρόκ, ὅπως ἦταν ὅλα τά κτήρια τῆς πλατείας πού βρίσκεται.

     

     

     
     
      Teatro Massimo

      Palermo-Teatro-Massimo-bjs2007-02.jpg Θέατρο "  Μασσίμο " στο Παλέρμο Σικελίας
    ***  Το Teatro Massimo Vittorio Emanuele είναι μια όπερα και την όπερα της εταιρείας που βρίσκεται στην Piazza Verdi σε Παλέρμο , Σικελία . Ήταν αφιερωμένος στο βασιλιά Βίκτωρα Εμμανουήλ ΙΙ. Είναι ο μεγαλύτερος στην Ιταλία, και μία από τις μεγαλύτερες της Ευρώπης (το τρίτο μετά την Opéra National de Paris και το ΚΚ Hof-Opernhaus στο Βιέννη ), γνωστό για την άριστη ακουστική του.
    ~ Μια διεθνής διαγωνισμός για τη δημιουργία της όπερας ανακοινώθηκε από το Συμβούλιο Παλέρμο το 1864 με την προτροπή του δημάρχου, Antonio Starrabba di Rudinì . Για πολλά χρόνια, είχε γίνει λόγος για την οικοδόμηση ενός μεγάλου νέου θεάτρου στο Παλέρμο, αντάξια της δεύτερη μεγαλύτερη πόλη στη νότια Ιταλία (μετά τη Νάπολη), με σκοπό να προωθήσει την εικόνα της πόλης μετά την ενοποίηση της Ιταλίας το 1861.
    ~
    Η όπερα έχει σχεδιαστεί και εποπτεύεται από τον Ιταλό αρχιτέκτονα Filippo Giovan Battista Basile , ο οποίος ήταν γνωστός στην Σικελία για την προηγούμενη του καθεδρικού ναού του σχεδιασμού αποκατάστασης στην πόλη της Κατάνια , καθώς και κήπο και βίλα σχέδια στην πόλη του Παλέρμο και Caltagirone . Μετά το θάνατο του GBF Basile για το 1891, η κατασκευή, στη συνέχεια, εποπτεύεται από το γιο του, Αρχιτέκτων Ernesto Basile .
    Η Rutelli και Μάχη Εταιρείας, εκπροσωπούμενη από τον Giovanni Rutelli και Alberto ΜΑΧΗ (και τα δύο ιδρυτικά μέλη της εταιρείας) είχε συναφθεί για την κύρια κατασκευή του θεάτρου η οποία, σύμφωνα με την τεχνική και την οικοδόμηση κατεύθυνση αρχιτέκτονα Giovanni Rutelli του, πήγε από τις βάσεις σε όλη τη διαδρομή μέχρι σοφίτα δομές του θεάτρου. Ήταν επίσης υπεύθυνος για όλες τις εξωτερικές διακόσμηση του κτιρίου. Rutelli σχεδιαστεί αρχικά ατμού οικοδομικός γερανός μηχανή, η οποία ήταν τότε με επιτυχία σε θέση να σηκώσει μεγάλους ογκόλιθους και ελληνικά / ρωμαϊκό στυλ στήλες κατά την κατασκευή του πολύ μεγάλου θεάτρου.
    Giovanni Rutelli ανήκε σε μια πολύ παλιά και φημισμένη ιταλική οικογένεια, η οποία περιελάμβανε, επίσης, αρχιτέκτονες και γλύπτες από την παλιά Σικελίας κλασική και μπαρόκ σχολείο, καθώς και εργολάβους οικοδομών, για όλους τους επιχειρηματίες που χρονολογούνται στο πρώτο μισό του 18ου αιώνα, στο Παλέρμο. Μαζί με τον αρχιτέκτονα D. Mario Rutelli (προπάππους του Giovanni), που θεωρήθηκαν από τα πιο τεχνικά και καλλιτεχνικά εξειδικευμένους εμπειρογνώμονες στη Σικελία εκείνη την εποχή, κυρίως λόγω του Mario Rutelli και βαθιά γνώση και την εμπειρία τους απογόνους του »στην Αρχαία Ελληνική / ρωμαϊκή αρχιτεκτονική , καθώς και η αρχιτεκτονική Norman . Αυτό το ύφος που απαιτείται η χρήση των φυσικών πέτρα πάχους, τα οποία ήταν μέρος του δομικού σχεδιασμού. Μερικά από την εξωτερική διακόσμηση και μία από τις δύο πολύ μεγάλα χάλκινα αγάλματα λιονταριών κάθεται δίπλα σε μνημειώδη είσοδο σκάλα του θεάτρου δημιουργήθηκαν από τον γιο του Giovanni Rutelli του, γλύπτης καλλιτέχνη Sir Mario Rutelli .
    Η κατασκευή ξεκίνησε στις 12 Ιανουαρίου 1874 αλλά διεκόπη επί οκτώ έτη από το 1882 μέχρι το 1890 Τέλος, στις 16 Μαΐου 1897 είκοσι δύο χρόνια μετά την τοποθέτηση του θεμέλιου λίθου, η τρίτη μεγαλύτερη όπερα-μετά το Palais Garnier στο Παρίσι και η ΚΚ Hof-Opernhaus σε Βιέννη -συσκευάστηκε εγκαινιάστηκε με την απόδοση του Βέρντι 's Falstaff διεξάγεται από Leopoldo Mugnone .
    Προτομές των διάσημων συνθετών ήταν σκαλισμένα για το θέατρο από τον Ιταλό γλύπτη, Giusto Λίβα (γεννήθηκε στην Montebelluna, Treviso το 1847) και αρκετές από τους γιους του.
    ~
    Το Teatro Massimo είναι το μεγαλύτερο θέατρο στην Ιταλία (και την τρίτη μεγαλύτερη όπερα στην Ευρώπη). Basile ήταν εμπνευσμένα από την αρχαία και κλασσική αρχιτεκτονική της Σικελίας και, ως εκ τούτου, το εξωτερικό σχεδιάστηκε στην υψηλή νεοκλασικό στυλ που ενσωματώνει στοιχεία των ελληνικών ναών στο Σελινούντα και Agrigento . Πραγματοποιηθεί στο ύφος αργά-Αναγέννηση, η αίθουσα ήταν προγραμματισμένη για 3.000 άτομα, αλλά στην παρούσα μορφή της, να καθίσει 1.350, με 7 σειρές των κιβωτίων που υψώνονται γύρω από ένα κεκλιμένο στάδιο, και διαμορφώνεται στο τυπικό στυλ πέταλο.
    Το 1974, το σπίτι ήταν κλειστό για ανακαινίσεις ολοκληρωθεί απαιτούνται από ενημερωμένες κανονισμούς για την ασφάλεια, αλλά η υπέρβαση του κόστους, τη διαφθορά, και πολιτικό-αγωνίζονται όλα προστίθεται στην καθυστέρηση και παρέμεινε κλειστό για είκοσι τριών χρόνων, τέλος, εκ νέου άνοιγμα 12 Μάιο του 1997, τέσσερις ημέρες πριν από την εκατονταετηρίδα της. Η σεζόν όπερα ξεκίνησε και πάλι το 1999, αν και Verdi 's Aida εκτελέστηκε το 1998 ενώ το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη συνεχίζεται.
    Κατά τη διάρκεια της αποκατάστασης τακτική εποχές όπερα έγιναν στο Teatro Politeama Garibaldi , ένα μικρό κτήριο όχι μακριά από το Teatro Massimo. Το καλοκαίρι λίγες παραστάσεις, συνήθως συναυλίες, παραστάσεις μπαλέτου και της οπερέτας, είναι που πραγματοποιήθηκε στο Teatro della Verdura .
    Τα τελευταία χρόνια, "κατηγορίες διαφθοράς και πολιτικές παρεμβάσεις ... μαζί με τα δημοσιονομικά ελλείμματα και τα βαριά χρέη" μαστίζουν το σπίτι, αλλά, υπό τη μουσική διευθυντής μερικής αγγλικά του, Jan Latham Koenig , έχει αναφερθεί ότι είναι και πάλι στο προσκήνιο. [ 1 ]
    Οι τελικές σκηνές της ταινίας Ο Νονός Μέρος ΙΙΙ γυρίστηκαν στο θέατρο. [ 2 ]

    ***Το Palazzo dei Normanni (στα αγγλικά, το Παλάτι των Νορμανδών) ή Βασιλικό Παλάτι της Παλέρμο είναι ένα παλάτι στο Παλέρμο , Ιταλία . It was the seat of the Kings of Sicily during the Norman domination and served afterwards as the main seat of power for the subsequent rulers of Sicily . Ήταν η έδρα των Βασιλέων της Σικελίας κατά τη διάρκεια της κυριαρχίας Norman και στη συνέχεια υπηρέτησε ως την κύρια έδρα της εξουσίας για τις μετέπειτα ηγεμόνες της Σικελίας . Today it is the seat of the regional parliament of Sicily . Σήμερα είναι η έδρα του περιφερειακού κοινοβουλίου της Σικελίας .

    ~ Το ανάκτορο βρίσκεται σε αυτό που είναι το υψηλότερο σημείο της αρχαίας κέντρο της πόλης, ακριβώς πάνω από τους πρώτους Καρχηδονιακό οικισμούς, τα απομεινάρια της οποίας μπορούν ακόμα να βρεθούν στο υπόγειο.
    The first building, the al-Qasr (in Arabic, castle or palace) is believed to have been started in the 9th century by the Emir of Palermo . Το πρώτο κτίριο, το al-Qasr (στα αραβικά, το κάστρο ή ανάκτορο) πιστεύεται ότι έχουν ξεκινήσει τον 9ο αιώνα από τον Εμίρη του Παλέρμο . Parts of this early building are still visible in the foundations and in the basements, where typical Arabian vaults are present. Μέρη αυτής της πρώιμης κτιρίου είναι ακόμα ορατά στα θεμέλια και στα υπόγεια, όπου τυπική αραβική θησαυροφυλάκια είναι παρόντες. After the Normans conquered Sicily in 1072 (just 6 years after they conquered England) and established Palermo as the capital of the new Kingdom of Sicily , the palace was chosen as the main residence of the kings. Μετά την καταλαμβάνουν οι Νορμανδοί της Σικελίας το 1072 (μόλις 6 χρόνια μετά την κατάκτηση της Αγγλίας) και ιδρύθηκε Παλέρμο ως πρωτεύουσα του νέου Βασιλείου της Σικελίας , το παλάτι επιλέχθηκε ως κύρια κατοικία των βασιλέων. The Norman kings transformed the former Arabian palace into a multifunctional complex with both administrative and residential aims. Οι βασιλιάδες Norman μετατραπεί το πρώην αραβικό παλάτι σε ένα πολυλειτουργικό συγκρότημα με τις δύο διοικητικές και οικιακούς σκοπούς. All the buildings were linked to each other via arcades and enclosed by gardens, designed by the best gardeners of the middle east. Όλα τα κτίρια που συνδέονται μεταξύ τους με στοές και περιβάλλεται από κήπους, σχεδιασμένο από τους καλύτερους κηπουροί της Μέσης Ανατολής. In 1132 King Roger II added the famous Cappella Palatina to the complex, making it the focus of the palace. Στο 1132 ο βασιλιάς Roger II προστίθεται το περίφημο Cappella Palatina στο συγκρότημα, καθιστώντας το επίκεντρο του παλατιού.
    During the reign of the Swabian emperors, the palace maintained its administrative functions, and was the centre of the Sicilian School of poetry, but was seldom used as permanent seat of power, especially during the reign of Frederick II . Κατά τη διάρκεια της βασιλείας των αυτοκρατόρων της Σουηβίας, το παλάτι διατήρησε τις διοικητικές λειτουργίες του, και ήταν το κέντρο της Σικελίας Σχολής της ποίησης, αλλά σπάνια χρησιμοποιείται ως μόνιμη έδρα της εξουσίας, ειδικά κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Φρειδερίκου Β ' .
    The Angevin and Aragonese kings preferred other seats. Η Angevin και Aragonese βασιλιάδες προτίμησαν άλλες θέσεις. The palace returned to an important administrative role in the second half of the sixteenth century, when the Spanish governors chose it as their official residence, carrying out important reconstructions, aimed at their representative needs and their military ones, with the creation of a system of bastions. Το παλάτι επέστρεψε σε ένα σημαντικό διοικητικό ρόλο κατά το δεύτερο μισό του δέκατου έκτου αιώνα, όταν οι Ισπανοί κυβερνήτες επέλεξε ως επίσημη κατοικία τους, την πραγματοποίηση σημαντικών ανακατασκευές, με σκοπό την αντιπροσωπευτική τους ανάγκες και στρατιωτικά τους, με τη δημιουργία ενός συστήματος προμαχώνες.
    The Bourbons built additional reception rooms (la Sala Rossa, la Sala Gialla e la Sala Verde) and reconstructed the Sala d'Ercole, named for its frescos depicted the mythological hero, Hercules . Οι Βουρβώνων κατασκευαστούν επιπλέον δωμάτια υποδοχής (la Sala Rossa, La Sala Gialla e la Sala Verde) και ανακατασκευάστηκε το Sala d'Ercole, το όνομά του για τις νωπογραφίες της απεικόνιζαν τον μυθολογικό ήρωα, του Ηρακλή .
    From 1947, the palace was the seat of the Sicilian Regional Assembly . Από το 1947, το παλάτι ήταν η έδρα της Περιφερειακής Συνέλευσης της Σικελίας . The west wing (with the Porta Nuova) was assigned to the Italian Army and is the seat of the Southern Military Region. Η δυτική πτέρυγα (με την Porta Nuova) ανατέθηκε στον ιταλικό στρατό και είναι η έδρα της Νότιας Στρατιωτικής Περιφέρειας.
    During the sixties, it received comprehensive restorations under the direction of Rosario La Duca. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του εξήντα, έλαβε ολοκληρωμένη αποκαταστάσεις υπό την καθοδήγηση του Rosario La Duca.
    The palace is also the seat of the Astronomical Observatory of Palermo . Το παλάτι είναι επίσης η έδρα του Αστεροσκοπείου του Παλέρμο .
    The palace contains the Cappella Palatina , by far the best example of the so-called Arab-Norman - Byzantine style that prevailed in the 12th-century Sicily. Το παλάτι περιέχει την Cappella Palatina , μακράν το καλύτερο παράδειγμα της λεγόμενης Αραβο-Norman - βυζαντινό στυλ που επικράτησε τον 12ο αιώνα Σικελία. The wonderful mosaics , the wooden roof, elaborately fretted and painted, and the marble incrustation of the lower part of the walls and the floor are very fine. Τα υπέροχα ψηφιδωτά , η ξύλινη στέγη, περίτεχνα fretted και βαμμένα, και το μαρμάρινο επικάθιση το κάτω μέρος των τοίχων και του δαπέδου είναι πολύ λεπτή. Of the palace itself the greater part was rebuilt and added in Catalan times, but there are some other parts of Roger's work left, specially the hall called Sala Normanna. Από το ίδιο το παλάτι το μεγαλύτερο μέρος ανακατασκευάστηκε και προστέθηκε στα καταλανικά φορές, αλλά υπάρχουν και κάποια άλλα μέρη του έργου του Roger αριστερά, ειδικά η αίθουσα που ονομάζεται Sala Normanna



     




    *** ΔΙΑΜΟΝΕΣ  ΜΑΣ στα  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ :
    ~ Στο ΡΕΤΖΙΟ Καλαβρίας : Ξενοδοχείο HOTEL REGGIO CALABRIA 4* Τηλ .: 0039096589300 {Via Giunchi 6  Reggio Calabria  }.-
    ~ Στο  ΠΑΛΕΡΜΟ Σικελίας : Ξενοδ.  STORIA PALACE HOTEL 4*  Τηλ .: 00390916280002 {Via Montepellegrino , 62-90142 Palermo . }.-
    ~ Στην  ΚΑΤΑΝΙΑ  Σικελίας : Ξενοδ.  HOTEL  VILLA DEL BOSCO 4* Τηλ. : 00390957335100  { Via del bosco 62 - 95125 Catania } .-
    ~ Στο ΛΕΤΣΕ Απουλίας  : Ξενοδ.  HOTEL PRESIDENT  4* Τηλ .: 00390832456111 {Via Salandra 6-73100  LECCE  Italy .}.-
    Ξεναγός :  Δημήτρης Μητσόπουλος Τηλ. : κιν. 6971897119  Πάτρα,:  2610 -275401 .-

    ***  ΑΝΑΡΤΗΣEIΣ  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ  2014  :
     Ελληνόφωνα χωριά  Απουλίας
    ~ Η  Εφημερίδα  μας  Σάββατο  11  Οκτωβρίου  2014 :  http://arfaramessiniasgreece.blogspot.gr/2014/10/11-2014.html .-
    ~ Επιλογές  αναρτήσεων  ποικίλου  ενδιαφέροντος  Σάββατο  11  Οκτωβρίου  2014  :  http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2014/10/11-2014.html .-
    ~ΣΙΚΕΛΛΙΑ και Ελληνόφωνα χωριά Ν.ΙΤΑΛΙΑΣ  11/10  -  18/10/2014   Σάββατο 18 Οκτωβρίου  2014   :  http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.gr/2014/10/1110-18102014-18-2014.html .- Α΄Μέρος  Πρώτο !
    ~  Ενημέρωση της Κυριακής  19  Οκτωβρίου  2014 : http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2014/10/19-2014.html ,.-                     
    ~  Αθλητικό Σάββατο-Κύριακο  18  και  19  Οκτωβρίου  2014: :   http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2014/10/18-19-2014.html .-
    ~ Άρωμα ενημέρωσης  Δευτέρα  20  Οκτωβρίου  2014  :  http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2014/10/20-2014.html ,.-           
    ~ Επιλογές  αναρτήσεων Δευτέρα  20  Οκτωβρίου  2014  : http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2014/10/20-2014.html ,.-
    ~Άρωμα  ενημέρωσης  Τρίτη  21  Οκτωβρίου  2014   :  http://arfara-kalamata-greece.blogspot.gr/2014/10/21-2014.html ,.-
    ~ ΣΙΚΕΛΛΙΑ και Ελληνόφωνα χωριά Ν.ΙΤΑΛΙΑΣ  11/10  -  18/10/2014    Τρίτη  21  Οκτωβρίου  2014  ,  Μέρος 2ο Δεύτερο ! :  http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.gr/2014/10/1110-18102014-21-2014.html ,.-
    ~ Άρωμα  ενημέρωσης  Τετάρτη  22  Οκτωβρίου  2014   :  http://snsstamoskal.blogspot.gr/2014/10/22-2014.html .-
    ~ Άρωμα  ενημέρωσης   Πέμπτη  23  Οκτωβρίου  2014   :  http://snsarfara.blogspot.gr/2014/10/23-2014.html ,.- 
    ~ Άρωμα ενημέρωσης από εφημερίδα μας ,Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014   : http://dimmetoparfara.blogspot.gr/2014/10/24-2014.html ,.-
    ΣΙΚΕΛΛΙΑ και Ελληνόφωνα χωριά Ν.ΙΤΑΛΙΑΣ  11/10  -  18/10/2014
    ,
      Παρασκευή  24 Οκτωβρίου  2014  ,  Μέρος Γ΄   :  http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2014/10/1110-18102014-24-2014.html ,.- 

    ~
     
     Κατάνια Σικελίας
     *** BINTEOΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ...ΒΙΝΤΕΟΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ:
    1. - Stamatios Skoulikas =
    http://www.youtube.com/stamos01 ,         3731   video.-
    2. - Stamos Skoulikas =        Stamos Skoulikas  
    http://www.youtube.com/stamatios01 ,      2129     video.- 
    3. - Vlasis Skoulikas =   
    http://www.youtube.com/vlasiskal , =         2130   video.- 
    Σύνολον                                                        8000   βίντεο   .-
     http://facebook.com/home.php?=home?#!/?ref=home  ,  2614  .-    https://www.facebook.com/stamatios.skoulikas  , 
    https://www.facebook.com/profile.php?id=1037492258  ,  289   https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas ,
     *** https://www.facebook.com/ArfaraKalamatasMessinias , =ARFARA MESSINIAS    684.– https://www.facebook.com/SYLLOGOS.ARFARON.AG.THEODOROI , «ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ «ΑΡΦΑΡΩΝ.-   243 .-                                 
    ~** http://www.twitter.com/stamos01/
      Στο  κρατήρα  ηφαιστείου Αίτνας Σικελίας 
     ΠΑΤΡΑ  στο Φέρι μπώτ για Μπάρι Ιταλίας
    Στη Ταορμίνα  Σικελίας

    Στο  Παλέρμο Σικελίας
     Στην Κατάνια  Σικελίας


    Στο Ρέτζιο Καλαβρίας Ιταλίας